Demo szablony

Jak zwiększyć sprzedaż swoich produktów w sklepie Web-Systems Pro?

  1. Twórz unikalne produkty, które implementują użyteczną nową funkcjonalność i dodają wartości całemu ekosystemowi Web Systems Pro, zamiast kopiować już opublikowane produkty. W przypadku wszystkich produktów opublikowanych w sklepie Web Systems Pro obowiązuje zasada sprawdzona w czasie: 80% sprzedaży zapewnia tylko 20% produktów (liczby mogą się różnić w przypadku motywów projektowych i wtyczek, ale kolejność jest właśnie taka). Najlepsze produkty sprzedają się kilka razy lepiej niż inne. Wtyczki klonowe praktycznie nie są sprzedawane ani pobierane.
  2. Przyjmujemy do publikacji produkty, niezależnie od tego, czy powtarzają one funkcjonalność innych już opublikowanych produktów, czy nie. Innymi słowy, w sklepie Web Systems Pro nie ma sposobu, aby "zająć" jakąś niszę, po prostu jako pierwszy tworząc dla niej aplikację lub wtyczkę. Mimo to nie zachęcamy do jawnego klonowania i kopiowania funkcjonalności już opracowanych produktów. Produkty-klony, które pod względem jakości przewyższałyby oryginał, nie otrzymaliśmy jeszcze moderacji.
  3. Jeśli aplikacja, wtyczka lub motyw projektu jest wykonany jakościowo, jest sprawdzany za pierwszym razem, dobrze rozwiązuje zadanie, naprawdę pomaga użytkownikom, z przyjemnością oznaczamy taki produkt w sklepie ikoną "zalecane". Produkty pionierskie mają wszelkie szanse na wyróżnienie się na listach, produkty klonowe mają prawie żadnych szans na wyróżnienie.
  4. Wtyczki można tworzyć nie tylko dla aplikacji "Sklep". Istnieją również, na przykład, Aplikacje "Blog", "Zdjęcia", które nie są gorsze od aplikacji "Sklep" pod względem liczby instalacji. Wkrótce dodamy możliwość publikowania wtyczek również do aplikacji "Witryna".
  5. Twórz nowe aplikacje dla Web Systems Pro. Istnieje wiele zadań, które nie zostały jeszcze rozwiązane przez produkty Web Systems Pro: zarządzanie zadaniami, czasem, projektami, relacjami z klientami i współpracownikami, reklama, promocja stron, czytanie wiadomości i kanałów, poczta, praca z mapami, dokumentami, współredagowanie stron i wiele wiele więcej.
  6. Sortowanie wtyczek i motywów projektowych w sklepie Web Systems Pro jest aktualizowane automatycznie co kilka godzin i obliczane na podstawie danych dotyczących sprzedaży, liczby pobrań produktu, ocen użytkowników. Im więcej osób zabierasz na strony swoich produktów do sklepu Web Systems Pro i im więcej kupują twój produkt, tym wyższa pozycja produktu na listach sprzedaży.
  7. O najciekawszych produktach opowiadamy na Twitterze i Facebooku Web Systems Pro, a czasem także na blogu i stronach internetowych.
  8. W miarę pojawiania się nowych motywów projektowych dodamy filtrowanie według kategorii (branż, specyfiki) dla motywów projektowych: motywy projektowe dla sklepów z częściami samochodowymi, odzieży, prezentów, artykułów dla dzieci, galerii zdjęć, osobistych blogów i stron internetowych itp.
  9. Twórz produkty z podstawową lokalizacją w języku angielskim i tłumaczeniem na Polski i publikuj je w anglojęzycznym sklepie Web Systems Pro (na przykład takie produkty można zobaczyć dowolną z bezpłatnych aplikacji, wtyczek i motywów projektowych Web Systems Pro).
  10. Rób mniej, ale jakościowo. Lepiej (bardziej opłacalne) jest opracowanie jednego dobrego produktu niż dziesięć miernych.
Ostatnia aktualizacja: 1 lipca 2022
Sergiusz Admin
Czy ten artykuł był pomocny? Tak Brak

1 komentarz

  • 1
    Sergiusz Sergiusz Admin 23 kwietnia 2021 00:32 #

    Niedawno postanowiłem stworzyć temat projektowania i umieścić webmastera w sklepie, a ten podręcznik pomoże mi w ustaleniu, gdzie właściwie pójść dalej w tworzeniu moich produktów opartych na frameworku!

    Dodaj komentarz

    Aby dodać komentarz, zarejestrować się lub zaloguj się