Demo szablony

Checklist przygotowania sklepu internetowego do otwarcia

Pełna lista tego, co może być potrzebne do przygotowania sklepu internetowego opartego na aplikacji "Sklep" do otwarcia I rozpoczęcia sprzedaży.

Konfiguracja sklepu internetowego

  • Zainstaluj aplikacją "Sklep": Zarejestruj się w chmurze Web Systems Pro.
  • Zarejestrować nazwę domeny i podłączyć ją do sklepu.
  • Wybierz i zainstaluj motyw projektu za pomocą "Instalatora".
  • Dodaj produkty:
  • wypełnij META tagi i opisy,
  • Prześlij zdjęcia,
  • podaj cenę i ilość na magazynie dla artykułów,
  • wypełnij wartość charakterystyki "Waga", aby poprawnie obliczyć koszt wysyłki,
  • dostosuj zalecenia,
  • wypełnij tagi, aby utworzyć chmurę tagów,
  • dodaj produkty do listy promo, aby były wyświetlane jako oferty specjalne na wystawie.
  • Dostosuj metody wysyłki i płatności.
  • Wybierz kolejność kroków kasy.
  • Skonfiguruj powiadomienia (e-mail i SMS) o działaniach związanych z zamówieniami.
  • Uwzględnij rabaty.
  • Włącz program partnerski.
  • Włącz filtry produktów według cech.
  • Skonfiguruj oczekujące wiadomości automatycznie wysyłane do klientów kilka dni po dokonaniu płatności za zamówienie.
  • Włącz i skonfiguruj konto osobiste dla kupujących:
  • Wybierz pola profilu dostępne do edycji przez klientów
  • Skonfiguruj proces przetwarzania zamówień dla administratora sklepu.
  • Złożyć i przetworzyć kilka zamówień testowych w celu sprawdzenia wygody i poprawności działania sklepu internetowego.
  • Sprawdź wygodę innych czynności wykonywanych przez klientów:
  • publikowanie opinii o produktach,
  • Edycja profilu na koncie osobistym,
  • wyszukiwanie,
  • porównanie produktów,
  • Otrzymuj powiadomienia i opóźnione wiadomości.
  • Dodaj strony informacyjne:
  • stronę opinii,
  • strona z danymi kontaktowymi,
  • strona z opisem warunków płatności, wysyłki i polityki zwrotów.
  • Wybierz żądany typ adresu URL dla stron produktów i kategorii (CNC).
  • Określ zawartość pliku robots.txt.
  • Organizacja biznesu
  • Zarejestrować osobę prawną (IP, LLC, OAO, UAB).
  • Rejestracja w urzędach państwowych:
  • kontroli skarbowej,
  • Funduszu Emerytalnego,
  • Państwowej Komisji statystycznej.
  • Otwórz konto bankowe.
  • Organizowanie sprawozdań księgowych.
  • Zawieranie umów z dostawcami produktów.
  • Zawieranie umów z firmami spedycyjnymi w celu dostarczania zamówień do klientów.
  • Zawieranie umów z systemami płatności w celu przyjmowania płatności za zamówienia.
  • Zorganizuj magazynowanie towarów.
  • Przygotowanie miejsc pracy dla pracowników sklepu internetowego.
  • Utwórz usługę obsługi pisemnych zapytań i połączeń telefonicznych od klientów.
  • Promocja i rozwój
  • Dodaj stronę do wyszukiwarek.
  • Podłącz licznik odwiedzających do Witryny, na przykład Google Analytics lub Yandex.Metrykę".
  • Umieść formularz konsultanta online na stronie sklepu i zapewnij szybką obsługę przychodzących pytań od kupujących.
  • Dodaj do serwisu dział do publikacji i dyskusji o artykułach i nowościach informacyjnych (blog, forum).
  • Organizuj newsletter i oferty specjalne.
  • Zorganizuj zbieranie informacji kontaktowych od odwiedzających witrynę za pomocą formularzy subskrypcji do wysyłania e-maili.
  • Rozpocznij kampanię reklam kontekstowych, na przykład "Yandex.Direct " oraz Google AdWords.
  • Umieść informacje o produktach w Yandex.Markete"
  • Skonfiguruj integrację z mediami społecznościowymi.
  • Kup certyfikat SSL dla nazwy domeny i włącz funkcję bezpiecznej kasy (przez HTTPS).
Ostatnia aktualizacja: 1 lipca 2022
Sergiusz Admin
Czy ten artykuł był pomocny? Tak Brak

0 komentarzy

    Dodaj komentarz

    Aby dodać komentarz, zarejestrować się lub zaloguj się